.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند. نکاتی مهم برای رانندگی در جاده‌های لغزنده
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.(ادامه)
رای پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: رای این پرونده تا پیش از پایان ماه فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: سطح جاده‌های این استان در مناطق ساحلی ،جلگه‌ای و همچنین محورهای کوهستانی به علت بارندگی های پراکنده لغزنده است . جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است
رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: سطح جاده‌های این استان در مناطق ساحلی ،جلگه‌ای و همچنین محورهای کوهستانی به علت بارندگی های پراکنده لغزنده است .(ادامه)
 سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به .... «گازوئیل‌پاشی» در جاده‌های مازندران خبرپراکنی یا واقعیت؟
سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به ....(ادامه)
مصوبه مجلس: وزارت دفاع می‌تواند انواع خودرو‌های سبک و سنگین تولید کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودرو‌های سبک و سنگین و خودرو‌های با کاربری خاص مجوز‌های لازم را صادر و همکاری‌های لازم را داشته باشد. او تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت قوانین و همکاری‌های لازم نسبت به تولید و فروش خودرو‌های مذکور اقدام نماید.(ادامه)
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند. امن‌ترین صندلی در هواپیما کدام است؟
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند.(ادامه)
کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی توزیع شد. توزیع کلاه ایمنی رایگان در سوادکوه و سوادکوه شمالی
کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی توزیع شد.(ادامه)
عابران پیاده همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بیشترین فوتی های سوانح رانندگی استان را عابران پیاده اعلام کرد.(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
بازگشایی محور وازک به بلده
محور وازک به بلده امروز بازگشایی شد.(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر به ۲۶۵ حادثه دیده
مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۲۶۵ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر به ۲۶۶ حادثه دیده
مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۲۶۶ حادثه دیده در تعطیلات ۳ روزه خبر داد.(ادامه)
محور جویبار به کوهی‌خیل ۴ خطه می‌شود
مدیر کل راهداری مازندران از ۴ خطه شدن محور جویبار به کوهی‌خیل خبر داد.(ادامه)
آشکار سازی نقاط پر تصادف جاده‌های مازندران
معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از آشکار سازی نقاط پر تصادف در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
رتبه نخست هلال احمر مازندران در کشور
مدیرعامل هلال احمر مازندران از رتبه نخست هلال این جمعیت در انجام ماموریت‌های امدادی در کشور خبر داد.(ادامه)
ادامه زیبا سازی حریم راه‌های مازندران
معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از ادامه زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌های استان خبر داد.(ادامه)
فوت ۱۰۷ مسافر نوروزی در تصادفات ۳ روز اخیر
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: متأسفانه تا به این لحظه در سه روز نخست اجرای طرح نوروزی، ۱۰۷ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان باختند.(ادامه)
کاهش ۵۷ درصدی جان باختگان تصادفات رانندگی در بابلسر
رئیس راهداری بابلسر از کاهش ۵۷ درصدی جان باختگان تصادفات رانندگی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
ممنوعیت سفر به هیچ استانی وجود ندارد
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: براساس اعلام ستاد کرونا ممنوعیت سفر به هیچ استانی وجود ندارد و کسانی که دو دوز واکسن زده اند می‌توانند به سفر نوروزی بروند.(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۹۲ مصدوم
مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت در هفته گذشته به ۹۲ مصدوم خبر داد.(ادامه)
مسیر جدید جاده هراز قبل از عید زیربار ترافیک می رود
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشورگفت: بیش از سه کیلومتر از مسیرهای جدید جاده هراز که کار تعریض و چهار خطه شدن آن به پایان رسیده تاعید زیر بار ترافیک می رود.(ادامه)
جمع آوری تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز در جاده‌های مازندران
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری از جمع آوری ۴۰۰ عدد تابلوی غیر مجاز در حاشیه راه‌های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری آمل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بالگرد مستقر در پایگاه هوایی 115 آمل تنها بالگرد مالکیتی مازندران بوده است، که برای اورحال  8 ماه قبل به تهران ارسال شد که متاسفانه در شرکت  دچار حادثه شد.

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی شمال کشور به آشیانه / پایان 8 ماه چشم انتظاری
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری آمل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بالگرد مستقر در پایگاه هوایی 115 آمل تنها بالگرد مالکیتی مازندران بوده است، که برای اورحال 8 ماه قبل به تهران ارسال شد که متاسفانه در شرکت دچار حادثه شد. (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه حمل و نقل هوشمند در راه‌های استان خبر داد. فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه هوشمند نظارتی در راه‌های مازندران
شمال نیوز : سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه حمل و نقل هوشمند در راه‌های استان خبر داد.(ادامه)
فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه هوشمند نظارتی در راه‌های مازندران
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه حمل و نقل هوشمند در راه‌های استان خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.